środa, 21 grudnia 2011

New in

Witajcie!
   Jak Wam idą przygotowania do Świąt? Ja nie mogę się już doczekać! Dzisiaj wróciłam do rodzinnego domu, także od jutra poważnie bierzemy się za świąteczne przygotowania. Dobrze, że przynajmniej większość prezentów mam już kupionych, a Wy macie jakieś ciekawe pomysły?
   Poniżej moje ostatnie zdobycze;)

Sweter w warkocze to kolejny must have tego sezonu, jeśli jeszcze podobnego nie masz...skorzystaj ze świątecznych przecen, na pewno znajdziesz odpowiedni ;)


Ten sweter od razu stał się moim numerem 1. Skorzystałam z 30% zniżki w Mohito i kupiłam go w bardzo atrakcyjnej cenie:D






Z tym szalikiem też się ostatnio nie rozstaję. Jest mięciutki i bardzo ciepły, ponadto pasuje nie tylko do zwykłej kurtki czy puchowego płaszcza...niebawem sami się przekonacie ;)





 



Do tej kopertówki robiłam podchody od dawna, aż w końcu znalazłam i to za całe 61 zł!! :D

 



Na koniec sweter w cekiny, tego trendu chyba nikomu nie trzeba już przedstawiać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz