wtorek, 24 kwietnia 2012

outfit 20

Hej!

   "Kwiecień plecień,co przeplata, trochę zimy, trochę lata" - tak mogłabym określić pogodę u mnie, a jak jest u Was? Mimo zimnego wiatru i nie za wysokiej temperatury udało mi się wyczarować kilka zdjęć ;)
    O wszechogarniających pastelach pisać już nie będę, bo pewnie macie tego po dziurki w nosie!
Nie chciałam kolejnego, eleganckiego zestawu, więc do kanarkowej marynarki dodałam jeansy i basic. Potrzebowałam jakiegoś akcentu, więc pogrzebałam trochę w swoich szkatułkach z biżuterią i gdzieś na dnie odnalazłam srebrny naszyjnik - w tym sezonie zdecydowanie wróci do łask ;) Całość uzupełniają srebrne baleriny z kryształowymi zdobieniami.
Enjoy ;)























Marynarka - Stradivarius
Jeansy - no name
Basic - H&M
Baleriny - New Look
Torebka - Mizensa
Naszyjnik - no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz