poniedziałek, 16 lipca 2012

outfit 22

Cześć Kochani!

    Jak mijają Wam wakacje? Od ostatniego posta minęło sporo czasu, w moim życiu zdążyło się już trochę pozmieniać. Obrona tytułu magistra, przeprowadzka, brak internetu skutecznie uniemożliwiły mi aktywność na bloggerze. Dzisiaj jednak poczułam nowy przypływ energii, więc postanowiłam coś naskrobać...
Mam jednak nadzieję, że jakoś Wam to wszystko wynagrodzę :*
   Poniżej dodaję zdjęcia zrobione w czasie zabawy w "przewodnika". Cały tydzień spędziłam na szukaniu rozrywek mojemu bratu i kuzynce, będę nieskromna i przyznam, że chyba stanęłam na wysokości zadania :P
Wracając do outfitu, miało być przede wszystkim wygodnie ;)  Spodenki wygrzebałam kilka lat temu w sh,
 a bluzkę upolowałam na przecenie w H&Mie - chodziłam za nią już od 1,5 miesiąca aż w końcu
 się zdecydowałam, no bo jak inaczej, skoro z 99 zł była przeceniona na 40 :P

Buziaki!!



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz