piątek, 21 grudnia 2012

Christmas time

Hej!

Jak wasze przygotowania do Świąt? U mnie jest straszne zamieszanie, sprzątanie, gotowanie, zakupy...
Wy pewnie macie tak samo ;) Mimo wszystko lubię ten czas i czekam na niego cały rok z niecierpliwością. 
Z głośników lecą świąteczne piosenki, a w domu unoszą się nieziemskie zapachy.. dzisiaj akurat rozpoczęłam produkcję pierniczków, jutro postaram się podzielić się z Wami efektami. Dzisiaj kilka zdjęć mojego mieszkania w świątecznej odsłonie. 
Nic nadzwyczajnego, ale w tym roku postanowiłam kupić żywą choinkę! 
 Mimo, że jest to wynajmowane mieszkanie to zawsze staram się wnieść do niego trochę "domu" ;)
Trzymajcie się ciepło, bo za oknem mmróóózzz..przynajmniej u mnie ;)















W najbliższym poście przepis na piernik i pierniczki :)







2 komentarze: