wtorek, 6 września 2011

outfit 5

Cześć!
Dzisiaj stylizacja se sweterkiem w roli głównej. Znalazłam go kilka lat temu w sh i wrzuciłam na dno szafy, czekał na odpowiedni moment, który właśnie nadszedł. Dzięki tegorocznym trendom przeżywa swoje chwile chwały ;)  Zauroczył mnie jego piękny seledynowy kolor i ciekawa aplikacja na ramieniu.
Tego dnia było dość chłodno, więc postanowiłam go połączyć z kurtką o równie interesującym kroju z marszczeniami z przodu. Przedstawię ją bliżej w innej stylizacji :) Dopełnieniem całości setu jest szara torebka oraz baleriny - również wyciągnięte z dna szafki ;)
Zapowiadało się kilka godzin biegania po mieście, więc strój musiał być wygodny. Do wersji bardziej eleganckiej wybiorę szare szpilki, które przedstawiłam w zestawie z szarą ołówkową spódnicą i granatową bluzką.
W piątek zapraszam na posta kulinarnego  :)

















Sweter - sh
T- shirt - H&M
Spodnie - H&M
Kurtka - Moda włoska
Torebka - Mizensa
Baleriny - allegro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz