piątek, 28 października 2011

outfit 10

Cześć!
   Ostatnio postanowiłam wykorzystać w miarę wysoką temperaturę ( 12 stopni Celsjusza!! ;) ) i założyłam spódnicę. Kupiłam ją jeszcze latem, ale jakoś nie miałam okazji założyć.
   Kloszowane spódnice uwielbiała Brigitte Bardot. Jest to krój niemal idealny ;) Odpowiednio dobrany pasuje do wszystkich typów sylwetek. Jeśli chcesz ukryć pewne mankamenty swojej sylwetki, taka spódnica może być dobrym rozwiązaniem.  Świetnie maskuje szerokie lub zbyt wąskie biodra lub masywne uda.
  Nie chciałam przesadzić z mieszaniem kolorów, więc wybrałam rozwiązanie dość bezpieczne, czyli czerń i rudy. Przy okazji pochwalę się nową biżuterią i botkami. Jak oceniacie dzisiejsze zestawienie?

Miłego weekendu :*












                                                                                            























Spódnica - Cubus
Ramoneska - Allegro
Pasek - New Yorker
Sweter - Tally Weijl
Buty - Allegro
Szalik - Włoski Butik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz