wtorek, 3 stycznia 2012

outfit 16

Cześć wszystkim!!
 Jak się macie? Powrót do rzeczywistości po świątecznej przerwie jest bardzo bolesny..przynajmniej u mnie :P Niezastąpiona wydaje się zielona herbata... Trzeba jak najszybciej wrócić do formy i zacząć realizować noworoczne postanowienia :D A póki co troszeczkę spóźniony set sylwestrowy.
  Sylwestra spędziłam w gronie znajomych na domówce, postawiłam więc na dość klasyczny zestaw. Czarny golf rozświetlił mój piękny naszyjnik, do którego dokupiłam jeszcze bransoletę. W tę noc dozwolone było lekkie biżuteryjne szaleństwo, więc postanowiłam połączyć oba elementy. Nie chciałam, aby mój strój był zbyt ascetyczny. Wyciągnęłam także, kupioną rok temu w H&Mie spódnicę, połyskujące wzory świetnie wkomponowały się w charakter imprezy. Na nóżki założyłam swoje szare platformy z biżuteryjną aplikacją, do tego kopertówka i odpowiedni makijaż. Jak Wam się podoba?


















a tutaj już w komplecie ;)








Golf - Butik
Spódnica - H&M
Rajstopy - Gatta
Buty - lokalny butik

2 komentarze: