piątek, 9 marca 2012

Z cyklu polowanie na wiosenne trendy - rurki i cygaretki

Hej, hej Kochani!

  Dzisiaj obiecany już dawno post o wiosennych lupach - w tej części rurki i cygaretki.
Cygaretki - kocham ten typ spodni,podkreślają nogi i odsłaniają kostki. Czy wiecie, że trend na ten właśnie fason wywodzi się z Paryża ? Uważam, że są genialne, pasują na każdą okazję i przy idealnym dobraniu wyglądają mega kobieco. Wybierając długość 7/8 będziesz wyglądała super modnie, pamiętaj jednak 
o obcasach, w przeciwnym razie skrócisz sobie nogi. Do wyboru mamy całą paletę barw od mocnych odcieni po te pastelowe. Całkowitym hitem jest jednak kwiatowy print.
  Ja wybrałam już 3 modele spodni..tak na początek sezonu ;) Już dawno zastanawiałam się nad czerwonymi rurkami, w końcu się przełamałam i kupiłam model Zary. Już jestem z nich zadowolona, a stylizacja z nimi
 w roli głównej niebawem. Kolejny  model pochodzi z chwalonego już przeze mnie za nową kolekcję Stradivariusa - pastelowo różowe, chociaż nie lubię różu :P Świetnie wyglądają w połączeniu z pastelową zielenią, błękitem i cytrynowym. Trzeci zakup to cygaretki w kolorze kości słoniowej z pięknym wężowym paseczkiem, także z Zary :) Zestawień mam już w głowie tysiąc.. 
Dodatkowo kilka zdjęć moich balerinkowych nowości.
















Baleriny kupiłam w bardzo atrakcyjnej cenie :





H&M 49.90 zł



Lokalny sklepik 39,00 zł - dostępne także na allegro






New Look - sh 8,00 zł



H&M 39.90 zł

Inne propozycje cygaretek i rurek:

Bershka

Kappal



ZARA

1 komentarz: