środa, 7 marca 2012

Trendy wiosna 2012 cz.1

Hej Kochani!
 Ostatni post jeszcze w zimowym klimacie jednak wydaje mi się, że najwyższy już czas przywitać wiosnę - mimo,że za oknem nadal -2 stopnie Celsjusza, a mnie dopadła grypa [; Pewnie przewertowałyście już najnowsze wydania modowych pism i mniej lub więcej wiecie co będzie na topie tegorocznej wiosny. Postanowiłam zrobić małe streszczenie, może okaże się przydatne tym, którzy jeszcze mają dylemat czym tym razem uzupełnić szafę...

  Tym razem projektanci inspirują się latami 20., 50. i 60. Przyznam, że bardzo mi się podoba ta aprobata kobiecego, seksownego klimatu retro. Co mamy do dyspozycji? Przede wszystkim zaokrąglone kołnierzyki, pudełkowe fasony płaszczy, tuniki i sukienki o kroju litery A, plisowane, rozkloszowane spódnice, także dopasowane w wersji mini i maxi, nie zapominamy także o koronkach. Pozostałością po zimie są baskinki. Jeśli macie ochotę przenieść się w czasy lat 20. polecam zaczerpnąć inspiracje (śladami Gucciego) z Wielkiego Gatsby'ego. Charakterystyczne metaliczne sukienki, obniżona talia, frędzle i geometryczne wzory do tego dodatki w postaci pereł i eleganckich kopertówek oraz buty typu t-bar. Sukienki w typie lat 20. tzw. podfruwajki bez obaw mogą założyć osoby szczupłe z małym biustem, jeśli masz szerokie biodra i obfity biust powinnaś jednak zrezygnować z tego trendu..Taka elegancka sukienka świetnie się komponuje z żakietem lub skórzaną ramoneską.


Podfruwajka Ferretti i Gucci


Baskinka Francesco Scognamiglio


Koronka Moschino

Blugirl
Rozkloszowane spódnice Jil Sander







   W tym sezonie zdecydowanie powinnyśmy odkryć nogi ;) Projektanci promują także odkryte pępki, jednak ten trend jakoś do mnie nie przemawia, a Wy co na ten temat myślicie ? Zdecydowanym hitem będą szorty (wydłużają nogi!!) oraz  odkryte ramiona ,a do tego szerokie paski podkreślające talię. Minitopy i gorsety w stylu pin up girl zostawiam odważnym, sama zrezygnuję z tego trendu ;) Kolejną nowością jest inspiracja stylem sportowym. Wreszcie coś dla fanek bluz z kapturem, szortów, legginsów i luźnych spodni. Pamiętaj by nie brakowało dodatków w postaci metalowych zamków, nadrukowanych numerów i siatek - oczywiście w wersji glamour!! Victoria Beckham inspirowana nowym trendem zaprojektowała elegancką sukienkę z kapturem. To kolejny trend, który mnie nie przekonuje, a jakie jest Wasze zdanie?


Elie Saab Donna Karan  i Versace


Just Cavalli - szorty w takim wydaniu są zdecydowanie w moim stylu ;)

 Na dzisiaj tyle... W kolejnej części modowych nowości opiszę wzory i kolory. Nie wiem jak Wy, ale ja już jestem zachwycona wiosennymi trendami. Zrobiłam małe rozeznanie po sieciówkach i mile zaskoczyła mnie kolekcja Stradivariusa, dotychczas jakoś nic nie mogłam tam sobie upatrzyć... Zara i Mohito jak zwykle niezawodne.. Oj czuję, że ten sezon doprowadzi mnie do totalnego bankructwa! ;) 

 Trzymajcie się ciepło!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz