czwartek, 11 października 2012

outfit 28

Cześć!
Dzisiejszy dzień zaczął się dość aktywnie i przyznam, że bardzo przyjemnie. Wreszcie miałam możliwość wyskoczenia w plener i pstryknięcia kilku zdjęć (dziękuję Pani Fotograf )..
 Tym razem moją faworytką jest szyfonowa koszula, kupiona jak zwykle przypadkiem ;) Jestem wielką fanką bluzek z wszelkiego rodzaju kokardami, tasiemkami i żabotami, także biorąc pod uwagę jeszcze jej piękny kolor..po prostu nie mogłam się oprzeć! 
Niemal wszystkie odcienie zieleni są w tym sezonie jak najbardziej wskazane. Do wyboru macie całą gamę: butelkowa, szmaragdowa, leśna, oliwkowa, khaki, szał dopiero się zaczyna.. Możecie ją łączyć z całą masą kolorów: brązem, złotem, szarym, bordo, granatem lub tak jak ja z kobaltem i wiecznie modną czernią. Grzeczną bluzkę i klasyczne rurki postanowiłam zaakcentować ramoneską w rockowym stylu. 
To raczej niemożliwe, ale jeśli jeszcze nie masz w swojej szafie skórzanej kurtki czy innej części garderoby to najwyższy czas to zmienić, bo w tym sezonie skóra przeżywa swoje chwile chwały. 
Co sądzicie o tym zestawieniu?




















Koszula - House
Spodnie - H&M
Kurtka - xx
Szpilki - Reserved
Torba - Mohito


Calvin Klein, Versace


Stella McCarteny, JCrew


Lanvin, Chanel, Elie Saab

2 komentarze:

  1. Smutno mi się zrobiło, bo musiałam się z tą torebką rozstać.. Po niecałym miesiącu (miałam ją na sobie z 5-10 razy) nadawała się jedynie do reklamacji, bo jeszcze kilka użyć i rączki odpadłyby. Na allegro widziałam mnóstwo takich ze zniszczonymi rączkami, więc chyba trafił Ci się wyjątkowy model, albo miałaś ją tylko do zdjęć wkładaną. A tak się do niej przywiązałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę torebkę od roku i strasznie ją lubię. Widocznie trafił mi się dobry egzemplarz, bo noszę ją dość często i zawsze jest wyładowana po brzegi :)Jest jedynie trochę podrapana, ale to u mnie standard ;)

    OdpowiedzUsuń