piątek, 17 sierpnia 2012

Coffe time

Dzień dobry!

  Co powiecie na pyszną kawkę? Niektórzy z Was już pewnie jedną wypili, a teraz potrzebna jest kolejna 
by jakoś przetrwać ostatnie godziny w pracy... Jak kawka to i odrobinę słodyczy...ja nie wyobrażam sobie dnia bez odrobiny słodkości ;) Świat byłby smutny bez muzyki i czekolady!! :P
  Osobiście nie jestem wielką fanką kawy, jednak głównie dzięki pewnej osobie( tak tak to TY !! :*), zdarza mi się wypić ją częściej niż raz na 6 miesięcy. Niestety nie działa na mnie pobudzająco, toteż niezbędny
 jest wspomagacz w postaci wspomnianej już czekolady...Żeby nie wyjść na totalnego ŁASUCHA ograniczę się do dwóch cukierków Werther's Original - karmelowe w polewie czekoladowej...mmmmmnnniammm!! 
Ja nie potrafię się oprzeć :]

Miłego dnia Kochani! :*




P.S. Do weekendu już tylko kilka godzin ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz