poniedziałek, 20 sierpnia 2012

outfit 25

Hej!

   Jak Wam minął weekend? Zaopatrzyłyście już swoje szafy w jesienną garderobę? Ja jeszcze nie i powiem szczerze, że w ogóle mi się nie chce myśleć o nadchodzącej jesieni... Uwielbiam wiosnę i lato, jesień
 to dla mnie czas nostalgii, za zimą nie przepadam ;) Pewnie wynika to z faktu, że jestem "majową dziewczyną" i już tęsknię za kolejną kolorową wiosną!!
   Dzisiaj kolejny letni jeszcze zestaw...Mam nadzieję,że nie ostatni ;) Trochę szkolnym stylem zawiało,
ale cóż... mam słabość do klasycznych koszul z czarną tasiemką i póki są na topie nie zawaham
się ich wykorzystać ;)
   Koralowa marynarka nie raz uratowała mnie ze sztandarowej kobiecej opresji " za 15 minut muszę wyjść
i nie wiem co na siebie włożyć!!" ;) Szorty, kupione już chyba z 2 lata temu, miały okazję zabłysnąć jakieś
4 razy i prawie już wylądowały na półce " do wystawienia na allegro", ale coś mnie dzisiaj podkusiło
do dania im ostatniej szansy... Do tego pomarańczowa kopertówka i znajome już sandały. Co myślicie?

Udanego tygodnia Kochani!



















Wybaczcie mankamenty fotografii - uroki zdjęć z samowyzwalacza ;)



Marynarka - Attentif
Koszula - Jennifer
Spodenki - Stradivarius
Sandały - ZARA
Kopertówka - allegro.pl


3 komentarze: