poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Włosy po kontrolą ;)

Hej!

Dzisiaj dla odmiany post "urodowy" ;) Chciałabym Wam przedstawiać przedstawiać kilka specyfików, 
które pomagają mi utrzymać włosy w dobrej kondycji. Kilka lat temu koleżanka poleciła mi kosmetyki 
z renomowanej firmy Joico. Na początku nie bardzo chciało mi się wierzyć w ich cudowne działanie, 
jednak szybko zmieniłam zdanie ;)





W moim zestawie znalazł się szampon do codziennej pielęgnacji, reconstructor oraz dwie odżywki. Kosmetyki te są dość drogie jak na kieszeń zwykłego śmiertelnika, toteż na zmianę z szamponem Joico używałam jeszcze czarnego Glisskur'a. Od tygodnia przerzuciłam się na nową serię Pantene i jestem równie zadowolona. Po każdym myciu staram się używać odżywek Joico, jednak konieczne jest ich pozostawianie na włosach od 1 do 5 minut, a ja nie zawsze mam na to czas ;) 




Ratunkiem jest wtedy serum do scalania końcówek Pantene. O ile kosmetyki Joico w skali od 1 do 6 mogę ocenić na 5, to serum Pantene już na 4+. Przymierzam się do zakupu ochronnej odżywki i serum na zniszczone końcówki Paul Michell. 




Mogę także polecić prostownicę Remington Avocado, włosy są pięknie gładkie i nie elektryzują się. Prostownica szybko się nagrzewa i jak zapewnia producent, w momencie prostowania uwalnia się olejek z owoców avocado, który zabezpiecza włosy przed zniszczeniem.



Do uzupełnienia codziennej pielęgnacji raz w miesiącu aplikuję sobie domowej roboty maseczkę z oliwą 
z oliwek. Może macie jakieś inne sprawdzone sposoby na piękne włosy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz