czwartek, 16 sierpnia 2012

outfit 24

Cześć Kochani!

   Nie wiem jak u Was, ale u mnie po niemal 2 tygodniach jesiennej pogody wreszcie na chwilę wyszło słońce, a temperatura przekroczyła 20 stopni Celsjusza!  
   Z wielką radością wygrzebałam z szafy jedną z ulubionych spódnic...jak dobrze, że kwieciste wzory nadal są na top liście tego sezonu, szkoda by było upchnąć ją w ciemne zakamarki szafy ;) Prócz wzoru, zdecydowanie uroku dodaje jej kokarda. Przeprosiłam się z pastelami i moją floral mini zestawiłam
 z miętowym topem i kupioną w zeszłym sezonie, koralową torebką. Czy Wy również lubicie ten kolor?
 Jest łatwy w zestawieniu i chyba każda z nas wygląda w nim dobrze, niezależnie od typu urody.
 Jest zdecydowanie w czołówce moich ulubionych kolorów.
  Dzisiejszy outfit może i nie jest odkryciem Ameryki, bo nie od dziś wiemy, że mieszanie pasteli w tym sezonie to już niemal obowiązek ;) Jednak doskonale pasuje na bieganie po mieście w ostatnich promieniach letniego słoneczka...
  Tego właśnie słoneczka życzę Wam jak najwięcej w najbliższych wakacyjnych dniach!! :*

















Spódnica - szafa.pl
Top - H&M
Torebka - Atmosphere
Baleriny - Atmosphere



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz